Toepasselijkheid 1.1 Deze “Klachtenprocedure” pagina is van toepassing op klachten met betrekking tot aankopen gedaan op de website ukkotek.nl (“Website”) beheerd door Global Cloud 360 (“wij”, “ons” of “onze”) voor elektronische producten. 1.2 Deze klachtenprocedure is bedoeld om een eerlijke en efficiënte afhandeling van klachten te waarborgen.
Indienen van een klacht 2.1 Als u een klacht heeft, vragen wij u om deze zo spoedig mogelijk bij ons in te dienen. U kunt uw klacht schriftelijk indienen via e-mail, post of het contactformulier op onze Website. 2.2 Om uw klacht correct te kunnen behandelen, verzoeken wij u de volgende informatie te verstrekken:
Uw volledige naam en contactgegevens.
De aard van de klacht en de relevante details, zoals ordernummer, productinformatie en een duidelijke beschrijving van de klacht.
Eventuele ondersteunende documentatie, zoals foto’s of facturen.
Behandeling van de klacht 3.1 Na ontvangst van uw klacht sturen wij u een bevestiging van ontvangst. We streven ernaar om binnen vijf werkdagen na ontvangst van uw klacht te reageren. 3.2 We zullen uw klacht serieus en vertrouwelijk behandelen en proberen een passende oplossing te vinden. 3.3 Indien nodig kunnen wij contact met u opnemen voor aanvullende informatie of om de situatie verder te bespreken.
Responstijd 4.1 We streven ernaar om binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie te geven. 4.2 Indien het niet mogelijk is om binnen deze termijn een definitieve reactie te geven, zullen wij u op de hoogte stellen van de reden van de vertraging en een indicatie geven van wanneer u een uitgebreid antwoord kunt verwachten.
Oplossing van de klacht 5.1 We streven ernaar om uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Afhankelijk van de aard van de klacht kan dit bijvoorbeeld betekenen dat we het product repareren, vervangen of terugbetalen. 5.2 Indien we niet tot een overeenstemming kunnen komen, kunt u mogelijk uw klacht voorleggen aan een relevante geschillencommissie of mediator.
Contact Voor het indienen van een klacht of voor vragen met betrekking tot onze klachtenprocedure kunt u contact met ons opnemen via: